torsdag, november 6

tröttheten sköljer över mig.

jag räknade för några dagar sedan hur många timmar jag jobbade förra månaden, alltså, oktober. jag kom upp i 198. tilläggas bör kanske att jag har en tjänst på 25 timmar i veckan. ojsan hoppsan. nej men det är ju chill-pastill. förresten, för alla er läsare där ute som undrar (ja, låt mig få låtsas, haha) så har jag inget socialt liv, jag jobbar. tji på er.

jaha, vad har hänt, jo i veckan körde jag in lite i en stolpe, bara lite. pappa hotade och sa att framskärmen behövde bytas, sen kom han hem dan efter och bankade ut bulan. (hahaha okej inte hela) men, jag ska ju skaffa nytt åk i januari så det är piano.

förresten kommer syrran med familj imon, hoppas malte känner igen mig, det var ändå ett bra tag sen nu...

so long, puss och kram ses på stan. (inte)

Inga kommentarer: