tisdag, mars 24

tingeling, tingeling, betyder jag ingenting?

detta har blivit en sån där töntig depp blogg, men det är för att jag är deppig.

så fort jag är ensam tänker jag, och det är dåligt, mycket dåligt. och jag lovar, jag försöker tänka på annat. men det är svårt när hjärtat inte bara är krossat, utan det är även spottat på, ihoplimmat, och plåstrat med hello kitty plåster, sönderskjutet, förnedrat, uthängt i blåst, snö och is, och därefter stampat på.

inga hello kitty plåster i hela världen hjälper. det enda jag behöver är din kärlek, men det är du som orsakat all skada. det är du som leker den här jävla leken med mig och jag vill inte vara med, men jag blev meddragen, hjärtekrossad och helt nedryckt på jorden, du fick mig att sväva på moln.

och helt ärligt, så är jag så jävla kär i dig att jag vet inte om jag vill glömma dig.

ditt jävla svin.

1 kommentar:

Anonym sa...

sv: ja han förtjänade faktiskt det tyckte jag! men säg det inte till honom;)