onsdag, augusti 20

been there, done that.

eftersom jag för tillfället är högst ointressant så kan jag ju istället berätta om mitt stora problem just nu.

TOMGÅNGEN PÅ BILEN ÄR HEEELT KONSTIG.

ja. haha. ibland ligger den på typ 2500 varv per minut. och ibland på inget. idag när jag skulle köra iväg låg den på 100... hmm.. så nu har jag hällt i nån tillsats som pappa köpt. tack pappa:)

haha det här har jag alltså gnällt på till pappa i en vecka nu. vi har nästan inte pratat om nåt annat.
Det funkar ju inte att höja tomgången heller, då smäller jag ju motorn till slut när den får fnatt åt andra hållet.

och ja, det här var TOTALT ointressant.

men jaja, ska jag berätta vad som hänt på sistone kanske? Jo, jag och anna simmar ju nu. och sen så har jag värsta grejen för att gå ut och gå. igår var jag&brudarna ute vid ön och gick, det regnade, men jag är inte den som är den, drog på mig regnkläder och gummistövlar, kände mig väldigt välplanerande. Synd att det blir så varmt sen när det slutar regna och solen steker på min regnklädersbeklädda kropp.

Många tankar snurrar i mitt huvud för tillfället. Men jag vill tänka själv först innan jag delar med mig.

puss&kram,

Inga kommentarer: