tisdag, april 7

hej

jag har inte skrivit på ett tag, har inte haft något att säga. har nog egentligen ingenting nu heller. men jag kan ju berätta vad som hänt.

fredag
Jobbade, vartefter jag åkte till sölvesborg. Jag hade inte varit där sen i september så det var riktigt kul att komma dit igen.

lördag.
Malte fyllde två! lillkillen är stor! värsta söt och han älskar paket så han var jätteglad hela tiden, mosters lilla älskling <3

lördag kväll.
fest fest fest.

söndag.
bakfull.

måndag.
jobba.

tisdag.
idag ska jag också jobba.

Här kommer min plan för veckan:
  • onsdag: städa och göra fint. det blir najs.
  • torsdag: Jobba, och malte med familj kommer, värsta najs.
  • fredag: mormors kalas och min fasters kalas.
  • lördag: jobba, +mammas kalas.
  • söndag: jobba.
vi kan dra en slutsats av att detta blir en kalas vecka.
och jag som hatar släktkalas.

Inga kommentarer: