onsdag, april 8

hello kitty

Har idag haft en riktig städardag. Jag känner mig duktig, och det hela avrundades med nya härliga sängkläder. Det blev fint, och imorgon så kommer min kära systerson hit och ska sova över, så självfallet har jag bäddat så att han ska tycka om det. (okej jag erkänner, jag kommer sova som ett barn i mitt hav av hello kitty, för ingen är som hello kitty. Hon har en speciell plats i mitt hjärta)

Nej nu ska jag nog strax krypa till sängs, jag ska bara ta en härlig dusch först. Jag börjar jobba klockan 7.15 i morgon bitti så det börjar bli dags. Känner mig dock inte särskilt trött men jag ska försöka i alla fall.

God natt, sov gott.

2 kommentarer:

Moa sa...

myyysit!

Din trognaste läsare (Mois) sa...

Nästa gång jag loggar in på din blogg så SKA du ha rtt nytt inlägg! Annars blir jag ARG! Jag kollar varje dag men aldrig nåt nytt:(