fredag, juli 18

att vara, eller inte vara.

idag har varit en ovanligt trevlig dag, träffade Emma (godis) som jag inte träffat på snart tre år, eller, ja, vi träffades ju på stan i måndags och bytte nummer. så jag har haft en jättebra dag idag, vi har sett på film, och jag råkade ut för ett impulsköp, ny telefon, bara i ett hafs, haha, men det känns bra. Den är asnajs, synd bara att jag inte kan installera internet och mms på den, men får skicka iväg ett mejl till halebop och fråga vad jag ska göra. haha. Men hur som helst blev det en sony ericsson w760i, är tufft det här med att dra den åt olika håll och sånt. plus att det är min första sån skjuta upp telefon, haha jag är glad för den iaf.

men jag är trött som få och behöver verkligen sova, så ha en trevlig natt.

puss&kram

Inga kommentarer: