onsdag, juli 16

möbelpanik

Jaha, och när man då ska förändra ett rum, ja man vill ju förändra ordentligt och det finns mycket som inte passar in längre, men frågan är var man ska göra av allt? Ska man bara ta grejerna som man har köpt för att man faktiskt tycker om dem och slänga in i garderoben?

Jag vet iallafall att jag måste köpa ett soffbord, har spanat in ett på IKEA som jag tror skulle passa bra, jag gillar ju lack serien, plus att det är bra med skivan under eftersom min kusin ska ta över den rosa bokhyllan. Måste ju ha nånstans till böckerna, och det borde se bildat ut med trädgårdsböckerna liggande där, hah, ja se bildat ut ja, sidorna är stela som ett lik eftersom jag nästan aldrig bläddrat i de, den enda boken jag har bläddrat i är egentligen traktorboken, Hm, undrar varför.
Hur som helst så måste jag då åka till IKEA, men eftersom alla är lama så blir det ju inget med det på ett tag antagligen, plus att det inte var så länge sen jag var där och då köpte tv-bänk och ramar, men hur som helst så måste det ske snart, jag hatar att ha saker ofärdiga.

Nu ska jag hursom helst alldeles strax dricka kaffe, kan behövas. Gick upp halv nio imorse för att jag skulle till optikern, började med dygnet runt linser igår, och ska tillbaka nästa vecka med.

Nåja, puss&kram ses på stan.

Inga kommentarer: