onsdag, juli 16

så var man på det igen.

Kände att det var dags att börja blogga igen, var länge sen, på ett annat ställe och på engelska. Så det här kommer bli en väldig skillnad.

Var förbi hos Emma innan, sånt där vanligt spontan besök, sprang in på hennes rum och gorma "är du kåt?" hon hade dock redan rest sig upp ur sängen, men mitt fina frispel gjorde att hon hoppade rakt upp i luften och skrek. Jag ansåg det vara roligt, såsom Sarah, Emma såg även hon det roliga i det till slut.

Sen gjorde vi inte så mycket, kollade på 2 girls 1 cup, vi dog långsamt, Emma av illamående och jag av skratt kombinerat med illamående. Sen kollade vi på anime porr och dog sakta men säkert.

Sedan åkte jag hem igen, det var sannerligen en blixtvisit, och spenderade en stund med att leka man och spika fast en antennkabel på väggen. Nu ska jag väl försöka locka fram kvinnan i mig och möblera lite.

Skriver senare, puss&kram, ses på stan.

Inga kommentarer: