måndag, februari 9

hej

jag har inte skrivit så mycket i veckan för jag har varit rätt upptagen. Jag har jobbat och sen var jag ju ledig lite nu i helgen, så igår var det fest. Det var jätte jätte kul. as usual lite för mycket men, nåja. jag har idag mått helt okej men har vart väldigt trött. Sen så var jag med jennica ikväll, vi käkade kebab på giovani och sen såg vi på benjamin buttons nånting liv. tre timmar lång, lite too much men en helt okej film ändå. Det var as mys, tack jennica för att du förgyllde min söndag på detta sätt :)
Jag hade en väldigt konstig dröm igår. jag drömde att det kom en elektriker hit, sisådär 35 bast ungefär, ganska ful. Sen ringde jag han för alla möjliga elektriska problem.. hmm.. och sen så. haha ja, funderar på om jag börjar bli frustrerad, sugen på riktiga män som jobbar med hantverksyrken eller om jag bara börjar få konstiga drömmar. Har någon annan så här konstiga drömmar på morgon kvisten? Jag vill inte drömma om sunkiga elektriker, jag vill drömma om solbrända marockaner, eller snygga spanjorer, eller nåt annat sånt där sensuellt. Inte en svennebananig elektriker. Och här är anledningen till att jag inte vill drömma om svennebananer, okej? SÅ SNÄLLA, DRÖMBESTÄMMARNA! ändra, plix?

Nu ska jag krypa ner i sängen, jag är så trött att jag skulle kunna börja gråta när som helst. och inga elektriker inatt.. snälla?

2 kommentarer:

Anonym sa...

sv: sånt är svårt att avgöra! jag skrattar åt allt jämt & ständigt så jag har det så 24/7! =S

Jennica sa...

Tack själv för hela helgen ! Helt underbar ! Puss