onsdag, februari 4

take me out

Jag har fortfarande inte förpassat mig till sängen, jag vet. Men jag drack lite kaffe och jag blev ju lite piggare va. Men ska nog sova snart ändå, ska ju jobba klockan nio imorgon. Eller iallafall lägga mig och kolla lite på tv, vila mig. jag behöver ju det, egentligen. men det funkar ju inte så. Jag är för rastlös för att lägga mig i tid, jämt, jämt, jämt. Men det är sånt shit that happends så att säga.

Det finns ju massa andra roliga saker att göra. haha eller kanske inte egentligen. Det viktigaste är väl jobbet, right? Nej jag ska väl försöka göra något, skriva nota till imon kanske, japp det ska jag göra. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu öppnar vi halmstads skvallerportal. Sitt inte och håll på smaskigt skvaller, när någon annan kan få skulden för att sprida det ;) Alla tips är anonyma. Sprid vidare! Vem vet, du kanske syns där inom kort?
http://035gossip.blogspot.com/

Anonym sa...

sv: haha jag har mina gömmor ;)