tisdag, februari 10

jag blir hellre jagad av vargar

Efter att idag vaknat upp ur en grå värld, som helt ärligt fyllde helgen såg jag förödelsen. Det såg ut som om en flock elefanter varit på finlandskryssning här. Okej, kanske inte riktigt så illa. Men det var inte så här illa igår. Jag gick in i förnekelsefasen och vistades icke här, bordet i köket, oj oj, det såg ut som om någon ejakulerat över hela bordet, vilket är omöjligt för här var inga karlar. Jag hade som tur var plockat väck gamla öl burkar och annat diverse skräp igår, Men det är stora ringar efter okända föremål över mitt vita lack bord från ikea, och jag orkar inte göra rent. Dock ser här lite bättre ut nu, jag tog itu med det värsta och plockade undan innan. Men nu orkar jag inte. jag vill krypa ner under täcket och fortsätta förnekelsen, just det.. hela lakanet är fullt med kaffe. Dock lyckades den vita soffan klara sig från den attacken, puh, det var inte så kul förra gången jag somnade med en kopp kaffe som råkade rinna ut över hela soffan.. eh.

Men imorgon, så blir det att byta sängkläder och torka av bordet. Jag lover. Här ska vara fint.. eh, jag kan försöka iallafall, jag ska ju faktiskt jobba imorgon..

Men summa sumarum, fastän det såg ut som om här invaderats av elefanter på finlandskryssning, så var det trevligt. Och JA, det kommer göras om. För jag tycker om när elefanterna kommer på besök.

Inga kommentarer: