torsdag, juli 9

Juli.

jag har ju då inte skrivit något, jag erkänner. No time for blogging.
Jag jobbar hela tiden, konstant. rätt spejsat faktiskt. Det är så mycket turister här ändå så man vill inte vara ute bland dom. (det räcker att man måste kommunicera med dom H-E-L-A dagarna på jobbet)

Det jag tycker är konstigt är att folk blir så otrevliga när de åker på semester, varför? Jag brukar bli glad när jag åker på semester.

Men mamma berättade lyckligtvis för mig.

Det handlar om att :
  • folks pengar tar slut innan de har semestrat klart. (när de har cirka 5 dagar kvar av 7)
  • de trängs jättemånga i ett rum ungefär lika stort som en normalstor toalett
  • mamman måste laga all maten, för att pengarna är slut
  • folk är inte längre vana att umgås med sin familj, ungarna är tjatiga och det finns inget dagis att lämna dom på.
Sen när man kommer hem är skilsmässopapprena redo att skrivas på.

GRATTIS OCH VÄLKOMMEN till västkustens pärla.

charter på tylösand, blöh, släng dig i väggen hänt bild eller veckans nu eller vilken tidning det nu var. Dock fick vi ju oss ett riktigt gott skratt, uppenbarligen har vi charter här.

Inga kommentarer: