tisdag, juli 14

ratatatata

Jag har haft ett fantastiskt bra dygn, gårdagskvällen spenderades hos Nilsen systrarna, tillsammans med mois, en kväll/natt fylld av gapskratt och ja, helt enkelt fantastiskt roligt. Dock vaknade jag klockan 3 idag.. euh.. lite segt. Då hade resterande 3 suttit uppe sen klockan halv tolv och skrattat åt hur jag såg ut när jag sov. Jag kan väl inte hjälpa att jag var en halv meter längre än soffan jag sov i och att benen stack ut en LITEN bit.

Sen kom jag hem, då var maltis här, oj oj oj vilken lycklig moster jag var då.

Dagen spenderade sedan med familjen och sen framåt kvällen, vid nio, bestämde jag och moa oss för att vi skulle åka på picknick, hurray. Vi tog bilen till mellbystrand och vi drack där lite kaffe vi hade med oss i en termos och åt punsch rullar. Det är grejer det.

Men framåt timmarna blev vi trötta så nu är jag hemma igen. och redo för en lång natts sömn.

Nej om jag skulle krypa ner i sängen.. och sova... för klockan är ju faktiskt tjugo i ett...

Godnatt folket. Dröm ljuva drömmar.

Inga kommentarer: