fredag, januari 30

afton, afton, afton

jag är hemma från jobbet, Skönt det kan jag erkänna. jag funderar på om jag ska krypa ner i min säng, sova lite. så jag är pigg och glad imon. neee, det var ett kul skämt. Nu ska jag hänga här som en äkta datanörd ett tag, och läsa lite bloggar. häftigt, jätte. fredagkväll, och jag ska läsa lite bloggar innan jag sover. men dock såg jag idag att jag är ledig nästa helg. inte en enda tid varken på lördagen eller söndagen, jag är i chock. Kan någon berätta för mig vad man gör på helgen?

nej jag hoppades väl på nåt roligare ikväll, men vi får se hur det blir imorgon. Men nej jag tror inte man ska hoppas, det slutar bara med besvikelse.

dagens låt förresten, Kanye West - Heartless. Ladda hem den på nån laglig sida, och sen om ni nu har nån sån, så kan ni väl tipsa.

Inga kommentarer: