torsdag, januari 29

i brist på annat

eftersom jag haft en lång dag på jobbet utan några större incidenter har jag inget annat val att berätta absolut ingenting. jag bara känner att jag ville skriva hej. sen tycker jag att det är jättehäftigt att se att jag har haft några besökare här på bloggen, kul att se, kul att se. frågan är om de återvänder. haha. Imorgon är det jobb as usual, 15-22.15. helt okej tid. blir värre på lördag, då jobbar jag 9.30-19.15. uääh tyck synd om mig.

nu sitter jag och lyssnar på survivor - eye of the tiger, den låten gör mig väldigt pepp, om jag lyssnar på den på morgonen tex så blir det en bra dag. och ja när man haft en lite smådryg dag så gör den ju att det blir en positiv vändning på dagen med, även om klockan är 23.29. Så ja jag hoppas att ni alla laddar hem den lagligt från nån sida som säkert finns och bli på bra humör, det blir jag just nu iallafall. Sen så kanske det finns annat som göra mig på bra humör som bidrar till leendet jag har på mina läppar, vem vet. Isåfall så är det nog min egen lilla hemlighet.

Inga kommentarer: