fredag, januari 16

jaha

nej men nu ska jag vara cool och göra en lista på vad jag köpte idag.

  • skor, svarta, vad var det.. reebok?
  • en tröja, massa mys. den var svart och typ, nike.
  • en ipod! EN RÅSA! den heter bengt-olle
  • en laddare till bengt-olle som man sätter i väggen.
  • ett rosa "läder" etui till bengt-olle så han blev en läderbög.
  • flygbiljetterna! (och tåg biljetterna) ENGLAND!
Sen så har jag och moa käkat på peking med va, det var mums:)

Imon så är det stan som kallar igen, men först imon är det passet. jag ser fram emot detta. blir spännande. JÄTTE.
sen blir det lite småplock bara, inga stora grejer som idag... nej nej...

jaa.. skulle jag sova kanske..

JUST DET imon ska jag hämta mitt bokpaket från cdon på maxi med, mm jag ser fram emot att börja plöja igenom böckerna nu. Plus att jag tror mina hörlurar kommer imon med. yäs. detta blir häftigt som attan. neee... nu vill jag bara sova.. sov inte så mycket inatt...

god natt, sov så gott och dröm sött.

från oss alla, till er alla, en riktigt god natt.

Inga kommentarer: